
سلام دوست جونام. درگیر دانشگام و اوسکول بازیای 5تامشگ مهندس
.الان ترم دوام. یکم نگاکردم ب پست اخرم دیدم نه انصافا بدکردم درحق وبم خخخ.عرضم ب حضورتون ک اومدم بگم حالم عاااااالیه. هرچند یکم ازنظراحساسی ب مشکل برخوردم ولی بازم قوی هستم
جوووووون عینکو
اعتمادب نفسو
ما را در سایت عشق دریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60