خدارووووووووووووشکروعض درسامم متوسطه ایشالا عالی شه...و اینک جونم براتون بگ که اوضاع افتض همه برو بچ توفکر دانشگاهن کسی درس نمیخونه....منم معلقم میخونم.نمیخونم...ولی ایشالا بهترین نتیجه رو بگیرم.....
حس خوبی دارم الان یه حس ازادی مطلق.....
خدایا شکرت
ما را در سایت عشق دریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182