اوم بعدمدتها اومدم پست بذارم.سلام دوست جونام. درگیر دانشگام و اوسکول بازیای 5تامشگ مهندس.الان ترم دوام. یکم نگاکردم ب پست اخرم دیدم نه انصافا بدکردم درحق وبم خخخ.عرضم ب حضورتون ک اومدم بگم حالم عاااااالیه. هرچند یکم ازنظراحساسی ب مشکل برخوردم ولی بازم قوی هستمجوووووون عینکواعتمادب نفسو عشق دریا...ما را در سایت عشق دریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60
من میام میبینم نظرنمیدین میرما
عشق دریا...ما را در سایت عشق دریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162
خدارووووووووووووشکروعض درسامم متوسطه ایشالا عالی شه...و اینک جونم براتون بگ که اوضاع افتض همه برو بچ توفکر دانشگاهن کسی درس نمیخونه....منم معلقم میخونم.نمیخونم...ولی ایشالا بهترین نتیجه رو بگیرم.....
حس خوبی دارم الان یه حس ازادی مطلق.....
خدایا شکرت
ما را در سایت عشق دریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182